Louicans

måndag och ny vecka..

Kategori: Allmänt

Hej fina ni!!

Jag har inte glömt er.. Jag har haft så otroligt mycket att göra de sista dagarna...

I lördags hade vi det så mysigt hemma hos våra vänner Tina och Daniel!! Vi bjöds på super god middag och en hel kväll i underbart sällskap! När trollen lagt sig spelade vi spel, ni kan ju gissa vem som vann varje gång..;) Jag var riktigt grym..:) hahaha!!














Söndagen startade jag på jobbet! Johan skulle jobba på eftermiddagen så han lämnade våra små busar hos mig på jobbet! Vi hade så kul hahaha..  Vi körde på den stora sprakcykeln.. Den går ju galet fort! Vi öppnade alla dörrar och körde rakt igenom hela byggnaden!



Sen åkte vi till stallet och red ut en runda.. Såååå kallt det var.. Kvällen avslutade jag och barnen hemma hos mamma och pappa där det bjöds på helt underbart goda kåldolmar.. Pappa är riktigt grym på att laga mat!! ♥ Min moster och hennes man var också där och åt så barnen blev ordentligt  uppassade!!

Idag startade vi vårt nya team! Vi har fått vårt nya"kontor" och har fixat med det samtidigt som vi försökt lägga schema hela dagen.. Sedan gick jag till stan för att äta lunch tillsammans med en god vän, mumsigt värre!!
Det blir väldigt långa dagar på jobbet nu framöver... Blir minsann kämpigt att hinna med barnens ponny.. Det kommer vara en mycket trött mamma i detta huset kan jag säga.. !!

När jag kom hem från jobbet hade johan fixat lite här hemma.. Han har städat min skogarderob där jag bokstavligen tryckt in 150 par skor.. ( varav 86 par var mina..) Undra hur många skor vi har i den andra garderoben.. Det är nog bäst att jag inte ta reda på det.. ;)
Sedan hade han och barnen lagat middag.. Skönt att slippa det efter denna hektiska dag på jobb!!

Nu sitter vi här i soffan och  tittar på tv och äter lite gott! Johan tittar på något program om sopgubbar.. JÄTTE intressant.. hahaha!!

Hoppas att ni haft en riktigt härlig dag och att ni får en riktigt mysig kväll!!




Kommentarer

  • Anonym säger:

    När kommer nästa bebis?

    2012-02-03 | 00:14:33

Kommentera inlägget här: