Louicans

Man ska ALDRIG säga det....

Kategori: Allmänt

Godkväll finisar..

Usch vilken natt/ dag jag haft idag...

Nu i veckan som gick så pratades det mycket om kräksjuka och en massa andra rääääliga sjukdomar på jobb.. Men eftersom jag väldigt sällan drabbas av detta så sa jag ju det.. Jag blir minsann ALDRIG sjuk..

Men dom orden har jag fått äta upp nu inatt..

Vi hade en super trevlig kväll hos våra fina vänner igår! Jenny hade lagat en fantastiskt god middag, och barnen lekte så fint att vi inte märkte dom...Vi pratade och drack gott.. Verkligen en PERFEKT lördag tillsammans med vänner som man tycker sååå mycket om♥
Johan var ju i stan och handlade present till Fredde under dagen, och det blev super bra.. Han kan han när han vill ;)

När vi begav oss hem kände jag mig sådär konstig i magen. Det har ju cirkulerat magsjuka på jobb och bland vänner, men det var ju inte det som jag hade fått försökte jag in inbilla mig själv..

MEEEEN.. Så fel jag hade.. Väl hemma så kom det.. fy så mycket jag har sprungit på toaletten under natten och halva dagen, med frossa och hela köret.. Jag hade ju den turen att det enbart kom från ett håll åtminstone... Jag har haft så ont i kroppen idag och varit helt slut.. Ja, det har verkligen varit synd om mig..! Johan har passat upp mig mellan varven och varit iväg med barnen så att jag fått vilat ♥

Nu börjar jag komma på benen igen, och har kunnat dricka lite blåbärssoppa...

Så, med andra ord kommer jag aldrig att säga dess orden igen!!

Johan och trollen är iväg hos mina föräldrar, men jag tror att dom är på ingång snart.. Hoppas det, jag har ju inte sett dom idag!

Hoppas att ni haft en mycker mer trevlig dag än vad jag har!

ta hand om er ♥

Några bilder från gårdagen











Perfekt tillagad.. Mums så gott det var!







Herr Dahl och lillstrumpa.. hahaha









Inspirerad av Tomtens skägg..♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här: