Louicans

kvällsmys

Kategori: Allmänt

Nu är kvällen här och hela familjen sover.. ( Nästan..)

Vi har haft en mysdag här hemma med god mat och chokladbulls bak! Jag har kunnat äta och det är jag evigt tacksam för.. ;) Alice har varit lite små hängig hela dagen.. Jag får stanna hemma morgon också, sen får det minsann bli jobb och dagis igen!!

Jag lagade en mumsig middag, kycklinggryta med curry och röd paprika.. Mums så gott det blev!!
Sen bakade vi chokladbollar och kladdade ner oss ordentligt.. Dom blev riktigt smarriga måste jag ju säga..;)











Nu ikväll tittade jag på mammor och minimodeller på tv3.. Ja.. jag kan ju säga som såhär.. Så gick det minsann inte till på ljuva 80-talet då jag började som barnmodell...hahaha!!

Herregud vilka mammor och stackars små tjejer.. Det ska bli spännande att se fortsättningen nästa vecka!!

Så himla kul att ridsporten får lite pris för en gångs skull.. Rolf Göran Bengtsson Årets manlige idrottare och så kammade han även hem Jerringpriset!! HÄRLIGT!!!

Jag har ju vilat en hel del idag, så jag är pigg som en lärka just nu... Hade jag nu inte varit så förbaskat mörkrädd skulle jag gått ut en runda nu, för det är ju riktig skönt väder ute. Kallt men väldigt hög luft!!

Nä, jag får fortsätta med det som jag varit bäst på nu i två dagar.. Ligga på soffan och titta på film!

Sov gott kära ni





Kommentarer


Kommentera inlägget här: