Louicans

jobbet kallar...

Kategori: Allmänt

Godmorgon  kära ni!!

Hoppas att ni sovit riktigt gott, för det har minsann jag gjort :) Jag var så trött imorse när Alice väckte mig, så jag släckte ögonlocken igen och sov lite till!!
Solen har inte hittat hit till dalabadet, men det är rikgtig skönt ute ändå, kallt är det men vindstilla och hög luft.. Det gillar vi!!

Jag har precis ätit en god frukost och ska snart fixa till mig så att jag kan komma iväg till jobbet i tid ;)
Det känns så tumt och märkligt på jobbet.. Nu är det en till som slutat och på fredag går en till.. Det är tråkigt när det försvinner så många på en och samma gång, och speciellt när ens "vänner" försvinner.. Jag är glad att där finns vissa underbara personer kvar, för utan er hade dessa dagarna varit så fruktansvärt jobbiga..♥

Imorogn bittig ska vi upp tidigt, vi ska åka till stallet innan jobb och dagis... Sen är jag ledig på fredag, men jobbar lördag och söndag..!!

Jag håller tummarna för min syster och hennes Markus som är mitt uppe i en budgivning på ett hus.. Jag vill så gärna få hit dom till Trelleborg.. Det hade varit så härligt att ha dom på ett lite kortare avstånd..!

Nu ska jag hoppa in i duschen..

Ha en underbar dag ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här: