Louicans

ibland räcker det lilla....

Kategori: Allmänt

OOOO så underbart gott det var med röda pölser idag..!! Vissa dagar är ju så, att man blir super sugen på något så enkelt som röda pölser! Ja, IBLAND räcker det lilla ♥



Jag är äntligen hemma från jobbet nu.. Sista kvällen imorgon, så på fredag får jag träffa Johan igen! Känns väldigt märkligt att inte ha sett honom sen i söndags... Vilken tur att vi delar säng åtminstone..

Imorgon bittig ska jag och trollen till stallet. Jag måste försöka klämma in hästen mellan varven också ju... ;) Så tidigt imorgon åker vi och rider, sen blir det att lämna på dagis och sen kallar plikten..!!

På fredag är jag ledig!! Då ska vi till min kära mormor och morfar för att äta middag!! Sen jobbar jag lördag och söndag... :(

Hoppas det blir lite trevligare väder till helgen så att man kan vara ute lite! Jag vill göra om Alice lekstuga igen.. Har lite planer till den nu till våren!!

Nu ska jag försöka komma i säng i normal tid... Dom sista kvällarna har jag inte somnat från närmare 01.30...Lite i senaste laget faktiskt.. ;)

Hoppas att ni haft en bra dag finaste!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: