Louicans

Handboll på tv:n..

Kategori: Allmänt

Godkväll finisar!

Jag som är såååå ointresserad av handboll sitter framför tv:n tillsammans med två väldigt insatta killar och försöker låtsas att det är en väldigt intressant match... hahaha!!

Idag har jag varit så löjligt onyttig igen.. ;) Vi bjöd hit Johans pappa och Anna på fika, så jag och barnen bakade chokladbollar och en super god tigerkaka som vi bjöd på!! Sen spelades det spel och det blev en hel del bus.. ;)

När barnen somnat blev jag och Johan sugna på pizza.. Så det beställde vi såklart :)

Jag har tvättat lite av barnens ytterkläder.. Man blir lite smått galen att man inte kan torka reima eller Molos kläder i torkskåp eller i torktumlare.. Jag har hängt det framför brasan så hoppas att det hinner torka till imorgon..:)


Nä, jag tror minsann att jag ska mumsa i mig lite mörk choklad och titta klart på matchen.. Jag förstår inte varför jag inte lyckas gå ner i vikt.. :) hihihi!!



Natti natti vännen♥

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Så här på vintern när det är kallt och mörkt är det mysigt att unna sig lite gott! Sen när våren kommer får man promenera lite i stället ;)

    Jag har köpt både Helly Hansen och Polarn o Pyret overaller, men inget av dem slår Reima Tech! Helt klart super i både kvalité och slitstyrka. Kan hålla med att det är lite surt att de måste självtorka. Men jag har tvättat sent på kvällen och bara man öppnar upp blixtlåset är overallen torr och redo att användas på morgonen dagen efter! :) Hoppas att overallerna torkade!?

    Kram <3

    2012-01-18 | 17:09:20
  • Louice säger:

    Ja, visst är det mysigt att unna sig lite..;) Ja, jag är också super nöjd med barnens overaller, och den torkade ganska fort ;) Hoppas allt är bra med dig och den lilla magen!! Ta hand om dig vännen, du bär på något värdefullt!! Kram <3

    2012-01-18 | 23:19:50
  • Louice säger:

    Ja, visst är det mysigt att unna sig lite..;) Ja, jag är också super nöjd med barnens overaller, och den torkade ganska fort ;) Hoppas allt är bra med dig och den lilla magen!! Ta hand om dig vännen, du bär på något värdefullt!! Kram <3

    2012-01-18 | 23:20:12

Kommentera inlägget här: