Louicans

go kväll kära vänner!!

Kategori: Allmänt

Sitter här och bloggar lite medans mina älskade små troll badar!! Johan och en vän är och fixar ett ärende..

Snart kommer min lilla kusin hem från New york!! Ska bli kul att höra hur dom haft det och se på lite bilder ;) Hon har handlat lite kläder till vince ♥ Ska bli jätte spännande att se vad hon hittat för fint!!

Snart är det läggdags för pluttarna.. Dom ska ju upp så tidigt imorgon bittig.. Det blir soffhäng för min del, jag tror att johan o den andra drulen kommer göra mig sällskap.. Jag har en hel del gott i skåpet där nere som jag tänkte mumsa på.. Problemet är bara det att jag måste försöka komma lite i form till vår resa.. hahaha.. Jag undrar hur det ska gå.. Jag är verkligen SÄMST på att banta.. ;)

Nu ska jag ta upp Alice från badet.. Hoppas ni får en härlig kväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: