Louicans

Fredag.. Så underbart!

Kategori: Allmänt

Hej mina fina läsare!!

Hoppas ni har det riktigt bra, även om det är fredagen den 13.. ;)

Jag har lite lunch och sitter på jobbet och har trist.. Jag slutar om någon timme, och då ska jag och Vince köra till stallet och rida ut en lång runda! Jag känner på mig att jag är på god väg till att bli smal.. hahaha!! Springa efter han när han rider ut är ju inte det lugnaste precis ;)! Det är jätte fint väder ute ser det ut som.. Härligt!

Ikväll blir det mys med familjen, kanske dyker det upp någon/några vänner.. Man vet ju aldrig. Det skulle ju inte vara ovanligt om det kommer någon middagsgäst precis;)

Har ni några trevliga planer i helgen då??
Imorgon ska vi till underbara vänner och äta middag och ha det toppen! Vi måste planera lite för kommande roligheter;)

Idag pratade jag med min fina vän Amira.. Saknar henne så här på jobbet.. Men, hon lät glad så det gör mig lycklig!! Vi ska ses en dag nästa vecka, och det ser jag såååå mycket fram emot ♥

Nu ska jag minsann fortsätta jobba..

Ha en underbar dag fina ni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: