Louicans

Fina vänner ♥

Kategori: Allmänt

Hej fina ni!

Idag är det lördag och det är ju så underbart!!

Johan ringde precis och berättade att Vince simmat sina första 50 meter på djupt vatten helt själv.. STOLT MAMMA.. Det är så underbart att han kan simma själv, och snart kan lilla loppan också det minsann;)

Igår hade vi världens mysigaste fredag hemma! Först var jag och Alice i stallet och red ut en lång runda! Det brukar ju alltid vara jag och vince, men igår var det Alice tur att åka helt själv me mamma! Hon har blivit så duktig, underbart att se!!

Sen kom min älskade syster och Hollie på besök. Vi åt god middag och mös.. På kvällen kom en annan god vän till oss och hade med sig hur mycket godis som helst.. MUMS!!

Måste ju säga GRATTIS till min lilla syster och Markus som fick huset som dom budade på! UNDERBART att äntligen få hit dom till våra trakter.. ;)

Hon är så söt mosters lilla loppa, det är härligt när dom kommer på besök, och hon älskade verkligen maten som jag lagade barnens klubbor och fruktkrämen.. När man är hos moster får man minsann massa gott..;)

Ikväll ska vi till våra fina vänner på middag! Trevlig.. Ser verkligen fram emot en riktigt härlig kväll!!♥

Ta han dom er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: