Louicans

Dunder trött..

Kategori: Allmänt

Nu har jag ÄNTLIGEN landat i soffan och ätit lite middag! Jag är så fruktansvärt dunder trött.. !jag tror inte ni kan förstå så in i bomben trött denna kroppen är..!!

Nu går det mot stängning av mitt arbete.. Inte många dagar kvar nu ;) Ska bli spännande att starta upp något nytt.. Känns som att jag kommer jobba både dag och natt.. Men, så är det ju när man startar nytt!!

Fy så kallt det var ute nu ikväll, -8 visade bilen... Jag körde in bilen i carporten iallafall, den stod ju inte där imorse så jag fick ställa mig och skrapa rutor.. Gisssa om det var kul.. Varför sätter man inte in sin bi liksom.. Så mycket längre tid tar det minsann inte, och dessutom tjänar man ju in den tiden 100 ggr om på morgonen!

Nu klarar jag inte vara vaken längre.. Sov gott fina ni♥
'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: