Louicans

Bokat minisemester!

Kategori: Allmänt

Hej fina ni!!

Tänk att en helt vanlig Tisdag kan vara så underbar!!

Vi åkte som planerrat till Tina och barnen! Jag ville visa min fina vän hur mycket jag uppskattar henne och köpte med mig en fin bukett vita tulpaner ♥
Dagen har varit helt fantastisk! Vi drack lite vin och åt super goda små krustader fyllda med camembert och hjortronsylt.. Guuud så gott det var!!
Sen lagade Tina jätte god middag till oss medans barnen lekte och busade!





Vi satt och pratade om att vi ville hitta på något kul tillsammans, och det hela slutade med att vi bokade en liten minisemester till lalandia inom den närmsta tiden.. ;) !!Det ska bli såå mysigt! Det väcker lite minnen från våra andra resor tillsammans.. Men hoppas att vi får bättre väder än vad vi hade i Turkiet.. ;) hahaha!! Ser jätte mycket fram emot vår lilla tripp!!

Nu har jag badat en låååång stund. Det är verkligen avkoppling!
Jag älskar mina hårprodukter.. Dom är så bra och doftar helt ljuvligt!! Idag använde jag davines shampo och balsam och sen kladdade jag in håret med den ABSOLUT bästa hårinpackningen som finns.. Teknia... Den är så UNDERBAR!!!










Hoppas att ni haft en lika härlig dag som jag!!

Nu ska jag planera inför morgondagen.. Lämnar ju trollen på dagis redan lite efter kl.06.00 imorgon bittig... :(

Sov så gott finaste!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: