Louicans

Älskar mysig tjejkvällar!

Kategori: Allmänt

Hej fina ni!!

Hoppas att ni har det riktigt bra i detta rusk väder! Jag har haft en helt underbar dag!!

Fick ett väldigt glädjande samtal idag.. Kan inte riktigt avslöja det.. ;)
När jag kom hem var huset fullt av busiga små troll och min fina lilla syster!! Alice har haft en kompis med sig hem från dagis, en liten Saga!! Dom är ju bara för söta när dom leker♥
Sen var ju min älskade lilla syster och Hollie här, och min lilla prins såklart! ( Ja, även min stora prins var hemma!! )

Vi åt en god middag som Johan gjorde!! Sen blev det bus och lek, det är ju det våra små underverk är absolut bäst på! Alice var så trött när vi hade ätit, hon är ju inte van vid att ta med sin en kompis hem precis.. Hon däckade väldigt tidigt mitt lilla hjärtegryn♥

Senare på kvällen körde jag och handlade.. Ja, ni blir ju inte förvånade..hahaha.. Men jag handlade lite gott! Min fina vän Tina kom hit för lite tjejmys, skvaller och soffhäng! OOOO vad jag älskar mysiga tjejkvällar! Det är verkligen ett av dom absolut bästa sätten att avsluta en dag på!! Mina vänner betyder så mycket för mig, och det är så härligt när man kan träffas och äta gott och mysa även en vardagskväll, det gör liksom vardagen lite lyxigare.. Och lyx behöver vi!!

Jag funderar faktiskt på att lämna in min data på lagning.. Jag tappade den i golvet för ett tag sedan och den behöver lagas lite..! Så jag ska se om jag kan få den fixad nu i dagarna!! Usch, det kommer kännas tomt utan bloggen och er mina fina läsare... ;) !!


Nu ska jag hoppa upp i bingen och lägga mig.. Jag ska ju upp tidigt imorgon..!!

Sov gott, och ta hand om er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: