Louicans

vit Tisdag!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon till dig fina du!!

Vilken lycka det var imorse när barnen vaknade och tittade ut.. Mamma nu har det kommit snö på RIKTIGT!! Överallt är det snö mamma..♥
Ja, visst är det mysigt att det äntligen kommer lite snö. Bättre sent än aldrig;) Tror faktiskt inte det kommer allt för mycket vita flinger, känns som det bara precis kommer att täcka marken!

Jag har nästan glömt hur det är att vakna utan huvudvärk och utan att bli yr när man svingar benen över sängkanten.. Nu när det är så kallt ute MÅSTE jag ha mössa bara jag ska ut, även om det enbart är en snabbis ut till bilen, annars exploderar huvudet känns det som. Jag är ingen möss person direkt, men jag måste verkligen.. Kylan gör ju inte värken bättre direkt...

Idag är jag absolut inte bästa vän med kaminen.. Jag får inte ordentlig fjutt på den... Fattar mig inte på den om jag ska vara ärlig, tycker att jag gör precis likadant varje gång men ändå så funkar det bara ibland..

Trollen ska göra sig redo för dagis, och jag ska VILA någon timme.. Detta börjar bli väldigt långtråkigt...

Önskar dig en underbar dag ♥

Kommentarer

  • Jennyf säger:

    Vad har det varit för fel på dig? Samma som mig, lunginflammation? Kul att läsa lite i din blogg ;) kram

    2012-02-16 | 19:27:22

Kommentera inlägget här: