Louicans

Vilken hostig måndag...

Kategori: Allmänt

Godmorgon finaste!!

Vilken kämpig natt min lilla prins haft med sin astma... Mitt hjärta brister verkligen när jag ser honom ha det så besvärligt. Hoppas att det blir bättre under dagen och att medicinerna vi har här hemma kan hjälpa honom...♥

Igårkväll var jag hos min fina vän Jenny! Det är så härligt att höra henne planera deras bröllop som är nu till sommaren♥!! Det blev många timmars BB tittande, massa gott att stoppa i foderluckan och lite skvaller.. :)
Man måste verkligen unna sig lite tjejkvällar då och då.. Det är värdefull tid för mig♥



Idag blir en lugn dag. Vi ska passa min syster dotter Hollie eftersom Denise ska jobba några timmar! Sen är planen att åka till stallet ( Vi får se om Vince blir bättre... )
Det är så synd om honom.. Han ligger här totalt utslagen i soffan med svår hosta och låter riktig obehaglig när han andas...

Det ser ut att bli en riktigt härlig dag idag också!! Jag känner tydligt att något är på väg... VÅREN!!!!

Nu ska jag förbereda mig för att bli 3 barns mor.. Det tar ju lite på krafterna ;)!! hahaha!

kärlek till dig min vän♥

Kommentarer

  • Åsa säger:

    hej fått mitt medelande på fb?:)

    Åsa

    2012-02-27 | 10:55:44

Kommentera inlägget här: