Louicans

Veckan går mot sitt slut..

Kategori: Allmänt

Hej fina!

Hoppas att er dag har varit bra och att ni tycker det är mysigt med snön som äntligen kommit till Trelleborg :)

Inatt fick jag ett "återfall".. Kan man säga så?? Jag vaknade av att Alice drömde och var ledsen. Jag  reste mig alldeles för fort upp... Det kunde såklart bara leda till en sak.. Jag var riktigt nära på att svimma, men lyckades sätta mig ner och böja huvudet neråt.. Efter ett tag släppte yrslen och jag kunde återgå till min skönhetssömn igen...

När jag vaknade några timmar senare kändes allt mycket bättre igen :) Jag har haft lite huvudvärk idag, men det känns ändå bättre!

Jag hade telefon tid med min läkare idag, och hon sa att yrslen kan sitta i ett par VECKOR.. Hon rekommenderade mig att stanna hemma från jobbet någon dag till. På tisdag har jag tänkt att jag ska jobba, och det känns verkligen SKÖNT!!!!!
Jag har även varit en runda på lab. för att ta nya prover. Jag gör ju det med jämna mellanrum för att se så att mina värden ser bra ut. ( Äter mediciner för tarmen som måste kontrolleras )
Påväg hem råkade jag hamna på scorett, och där gick jag glatt ifrån med dessa..



Man får ju trösta sig med något när man är sjuk..  Usch, det var minsann jobbigt att vara bland massa människor när man inte är på topp. Tror att det var bra att jag inte mådde så bra och att jag inte orkade gå på stan någon längre stund, för hade jag mått prima hade det säkerligen blivit betydligt dyrare...

I morgon är det fredag och då blir det såklart fredagsmys för oss♥ Barnen brukar få välja vad vi ska äta på fredagar och 9 av 10 ggr blir det tacos på menyn... Vi får se vad det blir imorgon;)

Nä, nu kallar min säng.. Det ska bli skönt att äntligen krypa ner under täcket!!

Sov gott fina du♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: