Louicans

Världens lyckligaste loppa♥

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

Jag har världens lyckligaste loppa sovande här hemma...!!!

Idag har Alice fått en build a bear som hon gjort tillsammans med sin älskade moster!! Det är galet så mycket saker det finns till dessa underbara små björnar!! Alice har själv bestämmt nalle, hjärta, ljud kläder, skor..  och HÅRBAND.. ;) Alice var så lycklig när hon gjorde sin lilla björn steg för steg♥ Nu sover dom gott tillsammans i Alice rosa rum!!

Min lilla prins är inte lika lycklig.. Han är så hostig och trött.. Han har i stort sätt gått i "pyjompen" hela dagen..Vi fick åka iväg och få lite mediciner och jag hoppas att han kan få en lugn natt...♥ Tyvärr kom vi inte iväg till stallet idag, det funkar inte när han är så hostig, och han har blivit så medveten om hans astma nu. Han blir så ledsen nu när han inser att han får hoppa över vissa saker när han är dålig :(

Hollie har varit här idag och lekt med Alice!! Alice ÄLSKAR sin kusin så otroligt mycket!!  Dom lekte med lera och hade så kul tillsammans. ( Min ryamatta är sådär lagom full med färgglad lera nu.. )

Nu tittar jag på mitt kära BB♥ Jag är väldigt trött så risken är STOR att jag somnar innan det har slutat..

Förresten, Alice klänning har kommit och den blev SUPER fin även om den inte rosa...!!

Önskar dig en riktigt härlig kväll och sov gott fina vän♥

Bilder från dagen!















Hjärtat på plats!!



Lite skrubb och bad... :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: