Louicans

Snacka om tröttis...

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

Nu börjar onsdagen gå mot sitt slut, och likaså denna veckan!! Hoppas att ni haft en super bra dag och att ni får en riktigt mysig kväll!!

Min fina lilla syster har varit här och hälsat på mig idag♥ Hur dåligt jag än mår så blir jag alltid lika lycklig över att se min lilla syster dotter! Dessa små underverk gör en liksom konstig på något vis.. Man blir så glad över att bara få titta på dom♥

Mina små älsklingar ligger och sover och den stora är hemma hos en vän. Han var lite orolig över att lämna mig ensam hemma nu på kvällen, men jag övertalade honom att åka och sa att det inte var någon fara.
Jag är så otroligt trött så jag ska minsann gå och lägga mig nu. Kvällarna är alltid värst konstigt nog, Jag blir mycket lättare yr och det är då huvudvärken kryper fram och sätter sig på plats.. Sen håller den i sig tills jag somnar..

Det enda, och då menar jag verkligen det ENDA som är positivt med att må såhär är att det inte blir en massa gott på kvällarna.. Jag är verkligen inte sugen på något alls. Tyvärr vet jag att det inte kommer förbli såhär.. Jag är världens största gottegris så såfort jag mår bra och blir mig själv igen kommer godisskålarna åka fram igen♥

Nä, nu ska jag krypa ner i min älskade säng!! Tänk vilken tur att Johan köpte ny säng till oss för någon vecka sedan... PERFEKT TIMING..  För så mycket jag sovit nu dessa dagarna, då är det ju pricken över i:et med en bra säng ;)

Godnatt finisar!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: