Louicans

...natti natti...

Kategori: Allmänt

Hej du fina..

Gud så trött jag varit under kvällen. Vaknade precis, och det var så tyst här. Hela familjen sover. Det är bara brasan som sprakar för fulla muggar..

Utflykten jag var på innan idag tog verkligen på mina krafter.. Men det var det absolut värt ;) Även om jag är totalt slut, har enorm huvudvärk och känner mig yrare än tidigare så var det skönt att komma ifrån soffan ett tag...

Nu börjar barnen sakna stallet och deras lilla stjärna.. Alice har frågat flera gånger idag när vi ska åka och rida♥.. Hoppas jag känner mig bra till helgen, för tanken är att jag ska jobba och efter det kanske vi kan ta en runda till stallet!

Och nästa vecka fyller ju prinsessan 4 år... Då har jag absolut inte tid att ligga här och tycka synd om mig själv.. Då ska såklart vår älskade lilla loppa vara i fokus och uppassad till 100%♥

Vet ni vad.. Jag tror att jag går och lägger mig igen., jag tänker minsann vakna pigg och glad imorgon..

Sov gott fina, och ta hand om er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: