Louicans

Kategori: Allmänt

Hej fina!  

Hoppas ni mår bra där ute i kylan..

Själv har jag ju mått bättre... Jag har pratat med läkaren som inte säger allt för mycket nya saker. Hon menar att det tar minst en vecka tills yrsel och huvudvärken försvinner.. Så jag hoppas att hon har rätt och att jag är mig själv igen till helgen!!
Jag börjar tro att jag ALDRIG blir av med detta...Det känns som det bara blir värre och värre.. Så ledsen och förvirrad som jag är nu har jag adrig någonsin varit innan..

Jag pratade iallafall med en helt UNDERBAR person på försäkringskassan precis och det är man ju inte speciellt van vid...

Sen blev jag väldigt lycklig över en fantastiskt fin inbjudan som damp ner i brevlådan idag fylld med kärlek.. ;)♥

Nu skiner solen och mina solstrålar är på väg hem!

Finns det något som gör en mer lycklig, positiv och kärleksfylld än ens små gryn ♥











Önskar er alla fina en underbar dag ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: