Louicans

kalas söndag!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina du!

Hoppas att ni vaknat till en härlig söndag! Själv vet jag inte riktigt vad jag har vaknat till.. Jag har fortfarande väldigt ont i huvudet från och till under dagen... Blir det inte bättre måste jag kontakta läkaren imorgon igen.. Kinderna känns som innan, dom är strama och gör ont.. :(

Igår åt vi god middag, tittade på melodifestivalen och mööös..  Barnen älskade ju sean banan!!!






Jag vet inte hur länge sen det var vi hade familjemys en hel helg!! Visst har vi haft vänner och släkt som kommit och gått under helgen, men dom har bara kikat förbi väldigt snabbt ♥!! Jag har ju fått erkänna för mig själv.. och för Johan att jag inte ORKAR...

Idag ska barnen på kalas! Vince ska gå och spela bowling och han tycker det ska bli så kul!! Han vill sååå gärna att jag följer med... Så vi får se om jag orkar ta mig ut ;) Alice ska till Sigge på kalas! Hon har själv bestämt vilken klänning hon ska ha, vår lilla prinsessa!!
Ikväll ska johan och trollen hem till mina föräldrar och äta middag och jag stannar hemma och vilar.. Usch, jag trivs inte alls att må såhär.. Är liksom inte van att stanna hemma och vila medans resten av familjen går bort på middag...

Oj, nu snöar det igen.. Visst hade det varit mysigt med ett riktigt snöoväder!! Det är ju galet kallt ute också tydligen.. Jag har knappt varit ute dessa dagarna men barnen har ju varit ute och lekt och dom behöver inte vara ute många minuter från att dom är väldigt rosiga om kinderna :) !!

Njut av söndagen finisar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: