Louicans

Utkast: Feb. 3, 2012

Kategori: Allmänt

Hej fina du!!

Hoppas ni har det riktigt härligt i kylan!!

Här är det varmt och skönt framför brasan!!

Som ni förstod så hade jag en ganska tuff onsdag, men det blev VÄRRE...  och slutade med en tur med amulansen.. Jag tar en lång händelse och gör till en kort historia..

Johan gick upp och läste för trollen och somnade tillsammans med dom. Jag satt här nere och tittade på film tills jag plötsligt blev yr och kände mig konstig. Sedan minns jag inte mer.. Johan vaknade av en rejäl duns och hittade mig avsvimmad på golvet i hallen, och hur jag kom dit har jag ingen aning om.. Han fick någerlunda liv i mig en stund men sen svimmade jag igen.. Johan fick liv i mig igen  och sedan började jag kräkas, jag kunde inte röra på huvudet eller röra ögonen från att jag kräktes... Efter ett tag kom ambulansen och dom gjorde kontroller och tog meddetsamma med mig till sjukhuset där det gjordes fler kontroller, jag blev röntgad, uppkopplad med massa elektroder och fick dropp...Sedan blev jag inlagd på en avdelning där kontrollerna fortsatte hela natten. Jag kräktes konstant från kl. 22.30 till kl. 05.00..  Jag hade lyckats få en rejäl hjärnskakning och en blödning i kinden..Då jag svimmade första gången trillade jag med ansiktet rakt ner mot golvet så kinden och kindbenet fick sig en rejäl smäll..
Jag fick en diagnos, men den har ett alldeles för avancerat namn för att komma ihåg..

Nu är jag hemma och har ont i kinden och enorm huvudvärk mellan varven...

Igårkväll kom min kära vän och "privata" sköterska hit och tog hand om mig! Det känns så tryggt att ha en egen sjuksköterska ska ni veta ;) !! ♥

Idag har mamma varit här en runda och pysslat om mig lite.. Hon kom med såå fina blommor till mig. OOOO så mycket jag älskar dig mamma, du är underbar♥

Och till alla mina VÄNNER som hört av sig, skickat sms och skrivit till mig på facebook.. Ni är GULD värda, jag är verkligen lyckligt lottad som har så fina vänner♥

Eftersom jag fick order av DR att vila, och verkligen ta hand om mig så har jag gjort så gott jag kunnat.. Det är liksom inte riktigt min grej att ta det lugnt och inte tänka på alla andra.... Men här sitter jag och tycker liiite synd om mig själv.. Johan har somnat och jag känner mig nästan lite rädd för att vara ensam... Jag är verkligen orolig över att svimma på det viset igen...

Nu ska jag ta mig upp där uppe, lägga mig i min sköna säng och titta på en film och försöka somna! Man behöver mycket sömn för att bli pigg och stark igen!

Sov gott världen♥












Kommentarer

  • Cessan säger:

    Usch, stackars dig! Lova nu att du tar det lugnt och vilar dig! Krya på dig fina du <3 Kramar!

    2012-02-04 | 19:42:36

Kommentera inlägget här: