Louicans

natti natti!!!

Kategori: Allmänt

Hej  fina du!!

Vilken härlig dag jag haft idag!! Det har varit full rulle på jobbet hela dagen och kvällen!! Vi startade med invigning av psykmottagningen, sen fortsatte vi till vellinge för att berätta om vårt team som vi håller på att starta upp!!
( Dom var verkligen POSITIVA!! ) Eter det hade vi hembesök och var tillbaka på jobbet 21.00! Vi tog lunch i höllviken där jag "råkade" springa på ett par nya converse till Vince :)!!! HÄRLIGT!!!

Idag fick jag ett SUPER viktigt uppdrag av Alice... Jag skulle passa hennes nalle♥ Så, jag har minsann haft denna söta lilla sak med mig heeela dagen ( i bilen.. ;) ) SÖTA lilla loppan♥

Jag har precis landat i soffan tillsammans med ett stort glas coca cola...så otroligt gott ;)...

Efter BB ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och nanna! Johan sover redan, jag har ju inte  sett honom på två dagar... ( SEMESTER)... haahaha!! Tror jag ska pussa lite på honom innan jag somnar!!!

Sov gott fina vän♥




Redo för jobb!!





Alice nya nalle!!



Spana in nalleskorna!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: