Louicans

Ännu en solig dag på jobbet...

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Hoppas att ni hunnit njuta av det soliga, härliga väder vi haft idag! :)

Själv jobbar jag hela kvällen.. Men jag har hunnit med en snabbis på stan :) Handlade lite nytt till trollen, kände att dom var värda det :) Jag lovade Alice en pippi baddräkt imorse, det visade sig vara ett falskt löfte. Dom hade inte kommit in i butiken ännu.. :(

Vince har varit lite bättre under eftermiddagen, håller tummarna föra att han ska vara riktigt bra imorgon när han vaknar♥

Pratade precis med min fina vän som "borde" föda vilken dag som.. Gärna för 2 dagar sedan, eller ;)!!! Jag väntar så spänt på det där samtalet ni vet :)!! Ja, det är verkligen en härlig tid när allt är så otroligt nytt för en som förälder.. LYCKA♥

Känns som att vi kommer få en riktigt lugn kväll på jobbet idag, det kan man behöva när helgen varit så stökig:)!!!

Ikväll är det BB! Tror at den STORA smaskiga skålen åker fram... Känner för att bädda ner mig i soffan och njuta av dom sista minuterna av detta dygnet!!

Önskar dig en riktigt mysig kväll!!



Vince busiga hår vill inte alltid som vi...







En puss till mig från Alice♥

Kommentarer

  • M säger:

    Hej fina fina du! Roligt att få prata med dig idag. Ja, det börjar bli segt nu! Tur att man har vänner som dig som förgyller dagen när man bara går här och väntar:-) Självklart kommer jag att uppdatera dig om något händer.. Ha en skön weekend!! Puss å kram

    2012-02-28 | 20:26:12

Kommentera inlägget här: