Louicans

jag är VAKEN!!!

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

Jag är VAKEN, är ny duschad och tittar på Big brother.. fantastiskt ! :)

Ikväll kom våra kära vänner på ett oväntat besök!! UNDERBART!! Barnen fick busat lite och vi vuxna fick pratat av oss en hel del!!

Idag har varit en helt underbar dag! Vi har enbart varit hemma och jag har städat lite och fixat med tvätten..
(Jag får låta johan ha lite semester från tvättstugan.. ;)  )

Imorgon är det jobb, och hela helgen är det jobb... Känns ganska ok ändå faktiskt!!

Har lite tankar och funderingar på om jag gjort rätt val idag... Men det återstår att se... Ibland är det inte lätt att behöva välja vissa saker ;) .....

Jag har minsann beställ lite nya kläder till mig och trollen!! Tror att dom är påväg hem till oss nu ;) Jag vet inte varför jag ÄLSKAR att shoppa.. hahaha!! Visst är det underbart ;) Men en sak är ju säker... Det är ju verkligen tur att inte Johan är lika glad för shopping som jag.. För hur skulle det se ut.. :) Det tar liiite emot att säga det, men jag är glad att jag lever tillsammans med MR: ekonom.. ;)!!!

Nä, nu ska jag minsann se dom sista minuterna på B.B, Sen blir det natti natti... Jag ska ju upp tidigt imorgon.. bläääää.....

Sov gott fina du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: