Louicans

tröttis...

Kategori: Allmänt

Hej vackra!

Guuud så trött jag är... Jag somnade en stund här på soffan precis. Jag kan ABSOLUT inte sova nu, jag måste ju se Big brother ikväll ju... Lite jobbigt att det är så himla sent...

Vince och jag åkte till stallet direkt efter jobb... Jag kom bara hem om och bytade om, sen åkte vi! Vi red ut en runda idag också, ganska blåsigt kan jag lova...

När vi kom hem stod maten på bordet♥ Kötbullar sås och potatis.. Kan det bli godare!!! Tack världens bästa för middagen!!
Barnen var så trötta idag, så det blev en kort bok innan sängen och sen somnade dom på två röda sekunder♥

Idag har vi gjort något STORT!! Vi har skickat in papper till Vince skola!!! Usch, han är verkligen STOR nu!! Det känns så skönt att han kommer gå på Serresjöskolan, jag har hört så mycket bra och positiva saker om just den skolan! Vi kör förbi serresjö varje gång vi kör till stallet, och var gång säger vince att han snart ska börja skolan och att han äntligen kommer träffa hans gamla vänner som slutat på dagis och börjat i skolan!

Vi ligger här i soffan jag, Johan och Lasse och väntar på Big brother!! Jag tror johan hinner somna innan det börjar... Han är ju inte van vid att vara uppe så sent om kvällarna.. ;)!!

Ha en härlig kväll fina!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: