Louicans

TOTALT UTSLAGEN..

Kategori: Allmänt

Hej du fina!!

Hoppas att du mår underbart och att du haft en härlig dag!!

Med mig är det bra, men jag är verkligen totalt utslagen.. Känns som att jag bor på jobbet, då vi jobbar väldigt mycket nu... Det blir ju så när man startar upp något nytt :)

Vince och jag har varit i stallet! Nu när jag jobbar längre om dagarna hinner klockan bli så mycket innan vi kommer ut till pållarna!!  Vi var i stallet ända tills klockan var lite efter 19 idag... Men mysigt är det! Vince gillar när vi är i stallet sent om kvällarna ;) Idag red vi ut, han var full med reflexer och så hade han pannlampa ;)

Här hemma är det mys på soffan under en härlig filt och med full eld i brasan! OOOO vad jag älskar värme!!
Jag ska göra allt jag kan för att orka hålla mig vaken till Big brother... Men det blir inte lätt, jag håller på att somna nu ju....

Nä kära du, nu stänger jag ner min älskade dator..

Ha det riktigt underbart fina du!!

kram till dig♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: