Louicans

slut i rutan...

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Vilken dag vi haft idag..

Vi åkte till malmö tidigt imorse! Mamma kom hit och mötte upp oss, sedan körde vi mot storstan där Denise och Hollie väntade ;) Det var så fruktansvärt dimmigt ute, jag såg minsann inte många meter framför mig.. Så resan till malmö tog tre ggr så lång tid som det brukar göra annars.

Vi åkte till Entre eftersom next finns där, och jag ÄLSKAR deras flick kläder!! Jag hittade en klänning till Alice i london som jag dumt nog inte köpte... ( MAN SKA ALLTID HANDLA DET MAN HITTAR OCH TYCKER OM .. ) Dom hade den klänningen på next i malmö men inte samma färg. Men dom beställer hem en till mig från London så den ska komma till nästa vecka :)! Jag hittade lite andra saker till henne som fick åka med hem.. En jacka och två klänningar..!

Vince hittade en super fin tröja som han så gärna ville ha, vilken tur att han kunde flirta till sig den av mormor♥ Jag handlade alla♥ presenter till Johan.. Zlatans bok och en jätte snygg klocka :) ( Kan skriva det här eftersom han INTE läser min fina blogg..)
Sen handlade jag lite smycken till mig själv ( ifall att johan glömmer dagen imorgon..) ;) hahaha!!!

Mamma åkte med Denise hem och jag och trollen körde till Trelle med fullt disco i bilen!!
Vi lämnade av Vince hemma där han blev glatt överraskade av Johan som handlat nya fiskar till honom:)

Jag och Alice blev hämtade av Tina och hennes bror för att åka till Landäng i skurup och handla ridskor och vinterstövlar till Alice.. Dom vinter skorna hon har nu har helt plötsligt blivit för små.. Vi hade super tur med vinterstövlarna som dom reade ut, och mindre lycka med ridskorna som inte fanns i hennes storlek.. Så jag fick handla ett par andra betydligt dyrare ridskor till min lilla loppa..!! Dom var super duper fina och hon blev lycklig!!

Väl hemma hade Johan och Vince lagat mat till oss! Så gott det var, jag har ju inte ätit på hela dagen..!!

Barnen badade och hoppade i säng och jag har packat in flera rosa presenter till vår prinsessas dag imorgon!! Hon var så orolig innan hon somnade.. Hon tror att vi Ska glömma komma in och sjunga för henne imorgon bittig.. Vi har en super spänd tjej här hemma.. SÖTIS♥

Nu ska jag titta på Sofias änglar!!

Imorgon är det jobb och sedan kommer Farfar och Anna för att äta middag och gratta Alice, vår STORA tjej♥






Massa med överraskninger väntar imorgon...

Nu ska minsann jag mysa ner mig i soffan och fälla en och annan tår till Sofias änglar ..

Sov gott bästa ni!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: