Louicans

Pulka åkning!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Vilken härlig eftermiddag vi har haft! Hela familjen har åkt pulka på backen som ligger precis här runt knuten ;) Så himla kul det var!! Precis lagom kallt ute och helt vindstilla!
Sen byggde johan och grynen världens finaste snögubbar i trädgården :) Dom ser lite läskiga ut där dom står och stirrar på mig  ute i mörkret!!

Sen åt vi pizza och tittade på bulldog och ponnyakuten MYYYS!!!

Just det ja.. Vince ropade på oss innan idag ifrån sitt rum. Det lät riktigt ALLVARLIGT så vi flög bokstavligen upp från trappan.. Och där stå han lycklig som aldrig förr och visar stolt sin lilla bebis fisk som simmar runt i akvariet!! Hans ena guldfirre har fått 1 unge!! :)

Nu är här så tyst i huset och alla sover utom jag ;) Jag ska snart också hoppa ner i bingen och nanna. Imorgon ska jag ta nya prover och sen blir det shopping med mamsen♥

Sov gott mina fina vänner!!











Kommentarer


Kommentera inlägget här: