Louicans

prinsessans dag!

Kategori: Allmänt

Hej finaste!!

Vilken underbar dag jag haft idag♥


Imorse vaknade Alice förtvivlad.. Mamma, du har glömt att sjunga för mig.. SÖTASTE♥ Jag hann ju inte vakna själv innan..

Jag och Vince gick in och sjöng och överraskade med kladdtårta och presenter!! Som hon strålade av lycka!!

Sen gjorde vi oss klara för dagis och jobb! Det gick bra för mig på jobbet, var ju väldigt lugnt om man säger så ;)

Jag snabbade mig hem för att förbereda för kvällen och firandet av loppan! Vi bakade muffins, och dukade! Alice dukade själv, och bestämde vad som skulle stå på bordet.. Rosa blev det såklart!!

Maten fixade johan.. tacos givetvis ;) till efterrätt valde hon chokladpudding med grädde och hjärtan!!! Sen mumsade vi på nybadade muffins i två olika smaker!!

Hon fick massa fina presenter av farfar och Anna, och av mormor och morfar!! Underbart att se lyckan i hennes ögon♥

Johan blev super glad för sina alla ♥ dag presenter och jag fick fina blommor, massa gott och en överraskning.. vet inte vad ännu.. ;)!!

Min systers hund har opererats. idag.. Tyvärr måste hon genomgå en till operation, en betydligt mer invecklad sådan.. Tänker mycket på Denise som måste gå igenom detta. Det är ju så fruktansvärt dyrt, och väldigt känslosamt att gå igenom..♥

Nu är jag totalt slut. Jag har ju inte varit igång såhär på flera dagar..

Imorgon jobbar jag kväll, så jag kan sova lite längre imorgon bittig!! UNDERBART!!

Nädu.. nu ska ja gå och knoppa!!

Sov gott vacker♥











Kommentarer


Kommentera inlägget här: