Louicans

onsdag, halva veckan har gått..

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Hoppas ni inte halkat omkull där ute, för det var ju GALET halt...

Trollen är på dagis och jag gör mig klar för kvällens långa arbetspass...

Jag är super trött idag, har sovit som en kratta inatt. Förstår inte varför man kommer in i sådana perioder...

Jag ska ner en liiiten runda på stan innan jobbet :) Måste kika förbi och se om där kommit in något nytt som kan förgylla garderoben!!!

Jag sitter här och FUNDERAR på om man ska ta tag i sin lite halvt "slöddriga" kropp och börja träna igen.. Tanken snurrade förbi, men försvann minsann lika fort igen.. hahaha. Jag får nog lära mig att ÄLSKA denna kroppen istället ;)!!!
Imorgon är vi dessutom bjudna på middag till smyge! Det ser vi verkligen fram emot och då är det ju ingen idé att börja banta idag iheller ju..;) Visst är det härligt med ALLA dessa underbara ursäkter!!!

Nä, nu ska jag bli färdig så att jag hinner med en runda på Valen!!

Hoppas att ni får en underbar dag, och kör försiktigt kära ni.. Det är som sagt väääldigt halt på vägarna!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: