Louicans

måndag och ny vecka..

Kategori: Allmänt

Hej fina!

Nu är det äntligen måndag och vi har en helt ny vecka framför oss.. UNDERBART va!!

hahaha, ni missade väl inte Big brother igår.. Jag älskar det!! Vilka personer dom fått ihop.. Den ena är verkligen HÖGgravid, en är en trogen vegan och den ena tjejen är nog något av det VÄRSTA  jag sett som gått i ett par skor.. !! Det kan ju inte bli mer än ett perfekt program!! Det är verkligen härligt att detta program är tillbaka så att man vet vad man ska hitta på om kvällarna ;)!! Längtar redan tills ikväll!!

Nu ska jag snart äta min smaskiga lunch, Det är ju dagens höjdpunkt.. hahaha!!

Efter jobbet ska vi till stallet och sedan väntar en god middag hoppas jag.. !
( Ska bara berätta för Johan först att det är han som får laga denna smaskiga middag idag) .. Mamma ska ju aktivera trollen ;)!!


Ha en bra dag kära du!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: