Louicans

Lyx torsdag!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Nu är vi hemma efter en otroligt mysig torsdag!!

Vi fick super god middag och massa härliga skratt hos våra vänner i smyge! Man MÅSTE lyxa till vardagen lite, allt blir liksom så mycket enklare och trevligare då :)

Just nu tittar vi på sveriges värsta bilförare.. Men ÄRLIGT.. Kan man verkligen vara så otroligt korkad och värdelös som dessa människor är... Usch, det är hemskt att titta på, men ändå lite kul samtidigt.. hahaha!

Imorgon är jag ledig!! Behöver jag säga att det är UNDERBART!! Jag och trollen ska hem till bästa Maria och äta frukost, det ska bli sååå mumsigt!!

Sen blir det en runda till stallet och efter det är det fredagsmys för hela slanten!!

Jag är så otroligt mätt.. Hopppas att det håller i sig så att jag slipper mumsa på allt onyttigt som finns i skåpet, men det är ju så fantastiskt gott♥

Nu ska vi fortsätta vår torsdagsmys jag och Johan innan han somnar... Klockan börjar ju bli mycket;)!!

Mys kram till er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: