Louicans

Lunch med min fina vän!!

Kategori: Allmänt

♥Hej vacker♥

Hoppas er dag har startat bra!

Själv har allt flytit på som aldrig förr :) Härligt med dessa dagar!!

Jag sitter på jobbet och njuter av mina sista minuter på min rast. Kom precis tillbaka från en mysig lunchdate med min fina vän som finns här på sjukhuset för att vaka över sin älskade lilla farfar♥

Ikväll är vi bortbjudna på middag, så jag hinner inte hem om.. Vilken tur att man har lite "reserver" på jobbet så att man kan fräscha till sig lite.. hahah.. Alltid redo skulle jag vilja säga om mig själv ;)

Jag har beställt lite fina vår och sommar kläder till mina älskade små gryn! Ser såå mycket fram emot sommar, sol, bad och härliga kvällar med våra fina vänner♥
Idag har jag lagt in sommarsemestern.. Vill gärna ha den så sent som möjligt så att Vince kan börja "skolan" direkt efter min semester.. Förstår inte var tiden tar vägen.. SKOLA.. Är det klokt liksom att vår lilla plutt ska börja förskolan! Nä, vill nog inte tänka på det riktigt ännu.. Han är ju min lilla plutte, och det får han minsann vara tills den dagen då förskolan börjar.. Då blir han STOR på riktigt♥

Dikt till dig min vän

När dagen känns tung
och livet känns kallt,
är det svårt att se
en mening med allt.
Så ensamt det är att bära en sorg,
men bördan kan lätta
med andras försorg.
För tankar kan värma
och ord göra gott,
en blick kan berätta att någon förstått..
Så känn att du har ett stöd
här i mig, för det ska du veta,
jag tänker på dig♥

Ta hand om er finisar!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack underbara du <3

    2012-02-16 | 19:58:38

Kommentera inlägget här: