Louicans

Lördags myyys!!

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

Hoppas ni haft en lika underbar lördag som jag.. :)

När jag kom hem från jobbet var bordet dukat, johan stod vid grillen och trollisarna busade i trädgården♥ Vi åt en helt FANTASTISK middag som johan fixat med under dagen!! Det blev grillad oxfilé, kroketter, sallad och flera goda såser till det..UNDERBART...!!!
Till efterrätt åt vi färska jordgubbar, choklad och vaniljglass!! Lagom mätta dukade jag upp med ostbricka, godis, chips och snacks för att sedan titta på melodifestivalen!! Jag säger bara DANNY!! .. ( lite sådär lagom läcker )

Om ett tag ska vi äta lite nattamat .. Korv med bröd blir det!! Jag blev sååå sugen på det...

Imorgon är det jobb och efter det ska vi åka till stallet!! Jag tror att jag behöver springa av mig lite av helgens smaskigheter.. hahaha!!

Ha en fortsatt härlig kväll fina du!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: