Louicans

kungafamiljens prinsessa är född!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon finaste du!!

Vilken morgon att vakna till, prinsessan har fått en PRINSESSA!!  Daniel höll givetvis ett väldigt rörande tal där han hade gråten i halsen och ögonen fyllda med tårar..♥ Med andra ord kan vi ju gissa vad dagens nyheter kommer handla om ;)!!



Här är vi morgon pigga idag... Kanske inte så konstigt... Jag somnade dööö tidigt igår, och missade Big brother igår också... Fy så arg jag blir på mig själv, men jag klarar verkligen inte att hålla mig vaken..
Jag vaknade utan röst imorse, men det har börjat hitta tillbaka!!

Nu ska vi äta en riktigt smaskig frukost!! Trollen är sååå hungriga så att dom snart dör säger dom..♥

Hoppas att ni får en riktigt härlig dag finaste, här blir det mys hela dagen!!



Kommentarer

  • Malin j säger:

    Hej hjärtat hoppas ni får en härlig mysdag !! Kram och miss u! <3

    2012-02-23 | 08:09:33

Kommentera inlägget här: