Louicans

hem ljuva hem!!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Visserligen är det srålande sol, MEEEEN... Shorts väder är det väl knappast...Jag såg precis en kille, säkert i sina bästa år ;).. Han gick ut med hunden i blommiga shorts...Men det är klart, det är ju några få plussgrader.. hahaha!!

Jag har haft en lagom vild dag på jobbet idag :) Nu sitter jag hemma i soffan med den där skålen igen... ;)

Imorse provade jag några av mina nya hårprodukter som jag handlade på salongen igår!! ( Dock inte på min vanliga salong...) Känns helt ok faktiskt!! Ibland får man ju testa lite nya produkter även om man har sina favoriter ;)!!

Ikväll är det BB och det ser jag verkligen fram emot!!Kalla mig nörd om du vill, men jag älskar det programmet!!

Nu ska jag fortsätta knapra på lite goda karameller ;)

Ha det bäst!!








Nya produkter!!!

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Visst är det väl härligt, nästan lite vårkänslor när den där stora "lampan" lyser! Tror dock att shorts var lite att ta i... Haha :) Redken är suuuuper!!! Tror att du kommer att gilla ditt köp!

    Kram på dig! <3

    2012-02-26 | 20:03:29

Kommentera inlägget här: