Louicans

Härligt med omtänksamma vänner

Kategori: Allmänt

Hej finaste!

Idag kom en gammal vän och knackade på dörren helt oväntat.. Hon tänkte att jag behövde komma ut en runda och jag kunde ju inte säga emot... Det blev en biltur till skurup av alla ställen... Där bjöds det på lunch och efter det gick vi till ett kondis där det handlades massa kakor.. 6  sorter var blev det ;)
Vi körde alla små vägar tillbaka, och det var riktigt skönt att bara sitta i bilen och vila. , rena avkopplingen faktiskt!!

Eftersom jag inte hann duscha och fräscha till mig innan vi åkte så måste jag göra det nu, sen blir det en tupplur på soffan, om tre dagar borde denna huvudvärk och yrsel vara borta, det sa ju faktiskt farbror doktorn...

kram till er♥








Varning för sjukling i skogen.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: