Louicans

härliga lördag!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!

Vilket underbart väder det är ute (just nu..)

Jag sitter på jobbet och känner mig väldigt nöjd med det :)

Ja.. och hur gick det nu igår då.. ;)

Först gick jag en snabb runda på stan efter jobbet.. Märkligt nog fick jag två klänningar, ett par jeans, en topp ( Allt från Vero Moda )  och lite hårprodukter med mig hem.. Bara sådär.. :) Förstår inte hur det bara kan komma över mig på det viset.. ;)

När jag kom hem hade jag och johan en riktigt mysig kväll :) Vi åt pepparbiff som var lagom blodig, ÄLSKAR blodigt kött.. hahaha! till det var det stekt potatis grönsaker och en riktigt god pepparsås!! Vi delade såklart en flaska rött och njöt av middagen!
Mätta och lagom trötta kastade vi oss på soffan och tittade på The voice och efter det satte vi på en film. Till detta hade vi givetvis en STOR skål med godis, god dricka och lite annat smått och gott!! Filmen var nog bra;) jag somnade till några gånger.. Men slutet var bra :)
Imorse åt vi en god frukost innan jag åkte till jobbet!! Som ni förstår hade vi en väldigt lugn och härlig kväll tillsammans bara Johan och jag♥

Idag är det simskola för trollen! Vince kämpar för fullt med att ta det nya märket han ska ta och alice samlar på sig märken hon också!! Ikväll blir det god middag och melodifestivalen med grynen och lite gott till det!! Jag måste erkänna.. Det är ändå ganska mysigt med dessa hemmakvällar.. Även om jag saknar att ha gäster som jag gärna vill passa upp.. Men eftesom jag jobbar i helgen så blir det familjehelg!!♥

Hoppas ni får en underbar lördag!

Kram till dig fina dig♥

Kommentarer

  • Maria säger:

    Härligt att höra att det blev en lyckad kväll, det är ni verkligen värda!!!

    2012-02-25 | 20:05:08

Kommentera inlägget här: