Louicans

Har shoppingsug i magen...

Kategori: Allmänt

Hej alla fina!!

Hoppas er dag varit perfekt;)

Jag sitter på jobbet och har lite rast, synd bara att jag glömde min smaskiga mat där hemma.. :(

Jag hann minsann med en snabb runda på stan innan:) GUD som jag höll på att trilla.. Ni hade dött av skratt om ni hade sett mig, det kan jag lova.. hahaha.. Jag gick ifrån bilen och sneddade över torget som var halare än en slibbig ål.. Och just när jag gick där och försökte se snygg ut så halkade jag till och blev verkligen som bambi på hal is.. Jag var helt säker på att jag skulle trilla, och så mycket jag hann att tänka på dessa sekunderna.. hahaha!! Det var säkert många som såg denna blonda bambin och fick sig ett gott skratt.. ♥
Men. jag fick iallafall handlat en ny klänning till Alice, hon behövde verkligen en klänning just idag..
( Eller inte...) Jag fick med mig en blus och ett linne till mig också sen var tiden ute och jobbet kallade!!

Vi har det lugnt här på jobb! All dagpersonal har gått hem så det är bara jag och min kära kollega kvar!

Ska kika efter lite fina vårkläder på nätet tänkte jag.. Har jag tur hittar jag något riktigt snyggt :)

Ta hand om er vänner och njut av en mysiga kväll.. Tänk inte på mig som måste sitta på jobbet till 21.30;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: