Louicans

Fredagsmys!!

Kategori: Allmänt

Hej fina ni!

Hoppas er dag har varit bra och att ni njuter av att det är FREDAG!!

Jag har lite rast nu, jag jobbar till ikväll..
Men ikväll när jag kommer hem från jobb så är vi BARNFRIA!! Det känns verkligen märkligt.. hahaha! Planen var att vi skulle ut med ett par vänner ikväll, men dom fick förhinder. Så vi har barnvakt till våra små troll, och dom vill såklart sova borta som planerat..!
Så ikväll har jag och johan en EGEN kväll!! Det blir god middag, massa godis och allt annat onyttigt, film ( om jag inte somnar.. ) och lite tid för varandra! .. Känns konstigt..!!

Imorgon blir det jobb hela dagen, och likaså på söndag!

Idag har jag tagit ett beslut gällande jobb.. Hoppas jag gjort rätt val.. ( Annars går där väl fler tåg.. ;)!! ) Visst är det jobbigt när man är så osäker på vad man vill göra och inte göra.. Och där finns verkligen INGEN i hela världen som kan berätta för mig vilket VAL som blir rätt eller fel..!! Jaja, beslutet är taget och jag tror jag känner mig nöjd ;)!!!

Hoppas ni får en härlig eftermiddag kära ni!!

bamse kram till er från MIG ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: