Louicans

fredags mys!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Nu är det fredag och vi njuter här hemma!

Idag har jag ju varit ledig, men dagen har varit full med saker att göra ändå ;)
Imorse åt vi frukost hemma hos min fina vän Maria! Det är minsann inte många dagar kvar nu tills hennes lilla bebbe tittar ut♥ Det ska verkligen bli så underbart att hon och hennes man äntligen ska bli föräldrar till ett litet knyte!!

Sen åkte vi och handlade inför morgondagens kalas för min lilla loppa!! Det ska ju firas ordentligt såklart och då krävs det ju en massa gott....!!! Jag har lovat att baka en hello kitty tårta så det blir det givetvis!!

Vi lämnade loppan hemma hos papsi så att hon fick vilat middag, sen åkte jag och Vince till stallet och red ut en låååång runda i det härliga vädret! Han var så duktig idag, det är så kul att se hans framsteg:)

När vi kom hem så hade johan börjat med middagen så den var nästan klar att äta.. Mums så gott!!!

Jag tänkte förbereda lite ikväll tills imorgon.. Har ju ett ganska fullt schema imorgon med simskola, häst och ett barnkalas på kulhuset.. UNDERBART!!
Våra gäster kommer kl. 17.00 så jag har lite att stå i om man säger så ;)!!!

Nu blir det fortsatt fredagsmys framför tv:n tillsammans med våra gryn och en hel del smaskigheter!!

Hoppas att ni får en härlig kväll fina ni!!

Kärlek till er♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: