Louicans

En sak i taget...

Kategori: Allmänt

Godmorgon alla fina där ute!

Hoppas att dagen startat bra för er och att ni sovit riktigt gott inatt!

Jag har sovit UNDERBART gott inatt! Inte en enda gång har jag vaknat och behövt värktabletter, och imorse när jag vaknade kändes det super bra... MEEEEN, sen smyger den förbaskade yrseln sig fram under sen morgonen, och tillsammans med den kommer givetvis huvudvärken... Jag som var säker på att den var borta...

Men, jag får väl glädjas åt att jag sovit en hel natt utan besvär och det är ju positivt, det går ju på rätt håll ;) Man får ju vara glad för det lilla.. En sak i taget..

Trollen är på dagis. Dom har fått en ny, helt underbar fröken♥ Det är så skönt när man meddetsamma känner att man tycker om en person och ser att barnen är lyckliga tillsammans med sina fröknar. För hur det än är så är det ju faktiskt så att våra små gryn spenderar många timmar på dagis och det är fröknarna som står dom närmst när inte mamma eller pappa är där och kan trösta eller bara finnas där för dom♥

Nu ska jag vila.. Jag ska först försöka släppa tankarna om att diskmaskinen måste tömmas, och att golven måste putsas av.. Det är nog det svåraste, att inte orka ha ett "perfekt" städat hem... Att gå och lägga sig på kvällen utan att dammsuga eller plocka undan lite här och var... Så  FORT jag känner mig pigg igen ska jag städa♥

Lite bilder på mitt " städade" hem...




















Hoppas att ni får en super onsdag kära läsare!!

Nu kryper denna fröken ner under filten och släpper tankarna om både diskmaskin och dammsugare...

Stor kram till er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: