Louicans

Det finns dom som har det värre...

Kategori: Allmänt

Hej du fina ♥

Har precis tittat på Sofias änglar och insett att hur dåligt jag än mår så finns det dom familjer som har det värre... Bara tanken på hur mamman i den familjen har det gör att tårarna rinner ner från mina ömma kinder... Att veta att man kommer lämna sin man och sina små barn väldigt snart måste vara det absolut värsta som kan hända...♥

Jag hörde precis min lilla snäcka där uppe.. Hon var ledsen och yrade omkring i sömnen. Det är första gången hon går i sömnen och det är lite obehagligt tycker jag. Men Johan la henne i vår säng och jag pussade på henne några extra gånger, och sedan smög jag in till Vince och gav även honom några extra pussar ♥ Dessa sorgliga program får ju en att tänka lite extra.....

Kärlek till er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: