Louicans

Vilken underbar helg <3

Kategori:

Hej vacker!!!

Nu har denna helgen snart också passerat... Dagarna går så otroligt fort nu och julen är sååå välkommen!!

Vi har haft en underbar helg i familjens tecken ;)!

Lördagen började med flera timmar i stallet... Först RNA och sen andra.... Alice red på en ny ponny i " mitt"stall! Det gick jätte bra:) dom red ut en lång runda och jag fick ordentlig motion...!!!
Nästan 5 timmar tillbringade vi ute i det härliga vädret!!!!

På kvällen var mina föräldrar här på middag :) pappa tog med sig maten kan man ju säga...! Han gjorde en så sjukt god kalops som stod och puttrade hela dagen!! Jag fixade lite enkel förrätt, tillbehör till kalopsen och efterrätt ,godis och snacks....!!!

Vi åt och åt... Alla var så mätta att ingen orkade äta allt godis som jag handlat...( det tackar JAG för idag....)

Trollen hoppade i säng och vi spelade kort långt in på natten...MYS <3

Vår goda mat!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: