Louicans

Vägrar sova...

Kategori:

Hej fina!

Har en liten snutta här intill mig som bokstavligen vägrar att somna... Hon är så jätte trött... Mörk under ögonen och röda ögon...
Varför kan hon inte bara somna.... Hon säger ju själv att hon är jätte trött....

Det är inga problem ännu med vätska... Jag tror att hon druckit minst en liter minst sedan vi kom hem... Det är endast röd saft som gäller...;)!!!

Själv är jag kanon slut .. Jag somnar till i soffan mellan varven...

Jag tycker bara att här doftar sjukhus.... Visst är det en märklig doft.... Såfort loppan är piggare ska hon sättas i ett bad och rengöras.... Sjukhusdoften har liksom satt sig ordentligt... Ööörk....

Idag ska vi laga en god räksoppa till middag ;) Johan kom precis hem med flera påsar från matbutiken... Hoppas att han hittat lite extra gott till oss... Tycker vi är värda det..;)!!

Nu ska jag försöka få loppan till att vila...

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3050032/images/2012/pic_50bdded0e087c329915698d2.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: