Louicans

Tjohoooo....

Kategori: Allmänt

Hej underbara vän!!
 
Visst har jag varit super dålig på att höra av mig.... Sorry men det har varit fullt upp...
 
De sista dagarna har jag tillbringat med loppan, hästen och en hel del butiker.. Jag har kärat ner mig i min nya pälsväst från modström som jag sprang på i en butik inne i Malmö..!!
 
Jag har hunnit med ett besök på väla köpcentret... Det absolut bästa enligt mig...!!! Alla mina klappar är istort sätt färdiga... Några få kvar ;)
Det mesta till Alice ligger i små/ stora svarta paket under granen och kommer ifrån  zara :)!!
 
Pållen min har jag också hunnit med :) tog en lång runda på honom häromdagen och han är verkligen en sann gentleman... Det är man ju INTE bortskämd med...!
 
Det har tillbringats många timmar i soffan med familjen <3 
Alice börjar sakta men säkert komma tillbaka i form :)
 
Gårdagen tillbringade jag först på jobb och sen var det släkt middag hemma hos syster med hela familjen ! 
Massa bus och lek och underbar mat :)
 
Ikväll är det jobb som gäller. Vince startade dagen med kalas på kulhuset och ikväll ska han gå lucia på folkets park vilket jag tyvärr missar....<3
 
Snön vräker ner och jag sitter i värmen på jobb och njuter av det vita gnistrande flingorna :)
 
Imorgon är jag ledig.. Undra vad jag ska hitta på då... Mamsen ville till Malmö så vi får se om det blir där jag hamnar...!!!
 
Väldigt snart ska jag och Johan tillbringa två dagar och en natt på spa... De ska bli UNDERBART <3
 
Ta det lugnt i snön kära du..!
 
Grrrr... Kan inte lägga upp bilder.. Blir sååå trött ibland.... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: