Louicans

Oj vilken sovmorgon!!!

Kategori:

Hej vacker!!

Klockan är strax 9.30 och vi vaknade precis... Lagom..!!

Igår hade vi en härlig dag i skogen med lilla brago <3
Alice hade med sig kompisen Wilma och det var två glada tjejer som traskade rundor i skogen.. Ljuvligt...!!
Det var verkligen perfekt skogsväder och brago var piggare än någonsin.!!!

Efter skog och lämning av ponny åkte vi till nästa stall och fixade med Epson!!
Han fick vila igår eftersom jag la ett par timmar på Alice och hennes lilla kille...

Senare på kvällen kom Malin och hennes små busar hit på middag!! Jag lagade en riktigt god gryta av oxfilé ;) köttet blev verkligen perfekt tillagat och smakade underbart till ett glas rött :)

Kvällen avslutade vi i soffan med ostar, godis och snacks! Vi tittade på twilight och njöt av lördagen!!!

Tack fina du för en underbar dag med dig och dina busar <3

Idag tror jag att vi tar en runda till stan... Malmö eller trelle.... Jag hade ju inte räknat med att sova hela morgonen så det känns som att jag har lite brådis... !

Önskar dig en härlig söndag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: