Louicans

Nattafodring!!

Kategori:

Godkväll min vän :)

Jag kom precis hem från pållarna som jag gett kvällsmat!
Mysigt men kallt att vara i stallet så sent.. !

Trollen sover och jag myser ner mig i soffan! Johan kollar på film och jag tänkte skriva några rader här sen håller jag honom sällskap... Något ointresserad utav filmen han valt men kan kan ju låtsas ;)!!

Syster yster och hennes familj har varit här på besök <3
Alice har saknar Hollie så mycket så hon blev överlycklig när dom kom för att besöka HENNE!!

Tyvärr rinner det fortfarande blod ifrån nosen såfort hon rör sig för mycket eller blir glad... Men det glömde hon bort när kusin vitamin var här <3

Jag bakade en god mjuk pepparkaka som vi mumsade på!! Alltid mysigt att träffa Lill syrran och hennes " lilla" mage som inte är så liten längre....;)

Hoppas att loppan får en lugn natt.... Jag vet att hon kommer att vakna ett par gånger under natten... Det märks fort när hennes smärtstillande går ur kroppen....

Nu ska jag äta lite nyttigt.... Clementiner och bubbelvatten... De du!!!

Sov gott så hörs vi imorgon!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: