Louicans

Mys fredag!!

Kategori:

Godkväll vacker!

Hoppas att du haft en riktigt härlig fredag kväll!!

Vi har haft super mys här hemma!! Tina och Daniel kom på middag :)
Det blev hemmagjorda hamburgare med massa goda tillbehör...!! Ibland är det gott att hoppa över köttbiten och byta ut den mot något enklare ;)

Till efterrätt blev det ostbricka ( glass till trollen ) och sedan ett stort härligt gotte bord med allt du kan tänka dig... Nästan...!!

Våra små gryn har busat och lekt och vi tittade på en lagom road film... Haha!!!

Milton stannade över och nu ligger killarna i vinces säng och tittar på film!!

Kvällen blev hyfsat tidig eftersom Johan ska upp och jobba imorgon.... Trist när jag väl är ledig...

Jag och Alice ska åka och rida och ta god tid på oss i stallen imorgon :)

Usch... Jag är så kluven vad jag ska ha på mig till nyår... Enkelt och glittrigt eller svart och pampigt...!! Visst är det svårt det här med nyår och kläder...;)

Hoppas att killarna inte tänker vara vakna halva natten.... Jag känner mig lite lagom trött nämligen ;)!

Delar av vår härliga middag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: