Louicans

Morgonmys!

Kategori:

Godmorgon fina du!!

Hoppas att du vaknat till en riktigt härlig dag :)

Min lill prins och jag vaknade precis :) Alice sover ju hos farmor och stor prinsen är på jobb!
Vi ligger och drar oss en stund till innan vi ska äta frukost!!

Idag väntar en dag med älskade mamma!! Vi ska handla det ABSOLUT sista klapparna idag!! Jag älskar att handla gåvor till andra och se glädjen när din öppnar sina presenter!!!

Innan vår Malmö tripp ska jag till stallet och släppa ut kusarna :)
Jag provred hoppsadeln
igår och den ländes faktiskt bra... Jag är inte super duktig på sadlar.. Är du det kanske?? Hojta till isåfall!!!
Marie på min systers jobb är super duktig när det gäller sadlar... Ska kanske flirta lite med henne!!!

Ikväll blir det mys med trollen hemma hos grannen :) tjejerna ska titta på film och mysa! Hoppas att vince får lov att vara med...<3

Nu ska jag minsann hoppa ur denna varma underbara säng och traska ner och tända en brasa!!!

Önskar dig en härlig dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: